måndag 3 februari 2014

Vinterlen!


Fick ju några fantastiska produkter på kursen med Maria Åkerberg i mitten av januari, perfekta nu på vintern när jag lätt blir torr, kan verkligen rekommendera dem!

Baby lotion med ros och lavendel som jag mest smörjer Skruven med efter badning, han får inga torreksem längre sen jag började med den, perfekt för irriterad hud. Är även suverän som handcreme' för mig. Går snabbt i huden och gör händerna supermjuka! Funkar givetvis att smörja in hela kroppen även för oss vuxna, men jag använder lyxiga och väldoftande Royal Body Oil till kroppen med bland annat havtorn som gör huden sammetslen!

Visste ju redan att märket var bra, eftersom jag jobbat länge med det i mina behandlingar, men nu är jag ännu mer övertygad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar