fredag 14 februari 2014

Glad alla hjärtans dag!



Jag känner mig inte riktigt i fas idag, ont i kroppen och seg, vissa dagar är man inte på topp helt enkelt. Men känner mig tacksam för att jag har människor i mitt liv som jag älskar och som älskar mig tillbaka, för den jag är, både mina bra och dåliga sidor, när det är alla hjärtans dag och allt!



Eftersom jag tycker synd om mig själv idag och det faktiskt är fredag ;), inhandlades lite lyx-mellanmål till mig och Lillskruven. Ny smoothie från Froosh till mig, riktigt starkt stark, gillar verkligen ingefära, så det var i min smak. 

Hoppas att du har en fin alla hjärtans dag!



2 kommentarer:

  1. Kram på alla <3 dag!
    Den där frooshen måste jag köpa, ska avnjuta en ginger beer med chili till middag :-)

    SvaraRadera
  2. Åh det måste jag prova, med chili. Upptäckte ginger beer när jag var gravid, riktigt gott, länge sen jag drack den nu. Kram

    SvaraRadera