söndag 16 februari 2014

Ännu en helg till ända

Söndag igen då, haft det bra i helgen. Fick lite energi på fredagkvällen, pappan i huset kom hem tidigare från jobbet, vilket var en härlig överraskning och med sig hade han blommor och fina nya örhängen från mitt favoritmärke Edblad.



Jag är inte särskilt materialistiskt av mig, men nog är det lite trevligt med presenter ibland allt :). Maken fick ett lyxigt deostick från Hugo Boss av mig och Skruven.

Sedan fick vi sällskap på fredagsmyset av en av våra favoriter, vilket också piggade upp, samt ett intag av choklad ;)!

Känner fortfarande av kroppen, känns som jag har en låsning i bäckenet eller ryggen, blir så emellanåt, behöver dras till ibland, ska till naprapaten om en vecka. Får se till att hålla cirkulationen igång så mycket jag kan fram till dess, då slipper jag ha ont. Kunde ge mig ut själv (lyx!) idag på pw med stavarna, jätteskönt, fast det var riktigt trist väder, regnade, men det var fantastiskt att det fortfarande var ljust ute, fast klockan var över fem på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar