tisdag 4 februari 2014

Sovmusik

Det blir en del lyssnade på lugn musik när jag arbetar, när jag gör behandlingar eller leder yoga. Därför kommer jag mig inte alltid för att lyssna på sådan musik annars i vardagen. Men märker att det hjälper Lillhjärtat att slappna av, så ikväll satte jag igång lite relaxmusik när han behövde komma ner i varv. Inte alls dumt för min nedvarvning heller :-).

Annars är det att läsa som jag tycker är skönt för att rensa huvudet och varva ner. Blir mest tidningar, tar mig inte tid att läsa böcker just nu. Kan inte hålla på med en bok i flera veckor, om jag kommer in i en, "måste" jag läsa ut den på en gång, jag blir besatt, och den tiden är svår att få till nu.

Hoppas att du haft en bra dag. Jag har varit lite grinig och inte haft en toppendag direkt. Hoppas jag kan skärpa mig imorgon, ha, ha! Go natt!


     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar