onsdag 14 januari 2015

Manglad mamma

Jag var till naprapaten idag och fick en genomgång av bäcken och rygg, känner mig lite mör och manglad nu, som jag ofta gör efter en behandling och det är ju inget konstigt. Det händer ju grejer i kroppen, blev en del stretching och justering av leder. Kroppen var ändå i helt ok skick, även om jag själv känner mig som 90 år emellanåt ;).

Jag ska trappa upp träningen lite mer nu, vill som sagt känna mig starkare för att klara av vardagen bättre. Men gäller ju att skynda långsamt, det var ju trots allt bara 3 månader sen jag fick Lillebror. Gäller som alltid lyssna på kroppen, så att träningen inte ger mer skada än nytta.

Nästa vecka ska jag börja arbeta några timmar, det ser jag verkligen framemot, men lika där, det ska funka med kroppen och logistiken med Lillebror. Vilket jag hoppas och tror! Annars får jag helt enkelt backa!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar