tisdag 20 januari 2015

Ett fantastiskt kärt återseende!

Igår blev det några timmars arbete på mottagningen, i min kära "verkstad", helt fantastisk roligt! Det är skönt att bara komma ut dit för mig, tända ljus och sätta på rogivande musik inför en behandling. Men det bästa är så klart att ta emot kunder och göra en behandling med härliga och väldoftande oljor!



Jag började ju arbeta några timmar i veckan när Storebror var i samma ålder som Lillebror är nu, hoppas kunna köra på samma linje nu om det känns fortsatt bra.

 Det var en perfekt balans för mig då, att arbeta några timmar i veckan, men mestadels vara föräldraledig. Bebistiden och småbarnstiden går fort och jag vill njuta av det så mycket som möjligt och det gör jag bäst om jag får ta små pauser då och då.

 Men det ska kännas bra också, tackade nej till en jobbförfrågan där jag skulle iväg och jobba några tillfällen i vinter och det är jag inte redo för än, kändes ju inte rätt i magen att lämna Lillebror så. I verkstan är jag ju på hemmaplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar