torsdag 22 januari 2015

Många bäckar små

Veckorna och dagarna med mina småkillar springer verkligen iväg. Det är måndag och sen fredag mest hela tiden.

Det är verkligen svårt vissa dagar att prioritera tid för någon motion. Jag försöker ändå göra någonting varje dag, ibland blir det bara någon eller några övningar styrka/stretch/yoga på yogamattan.

Tror verkligen att den bästa motionen är den som blir av, istället för att bli frustrerad över det jag inte hinner med.

Annars försöker jag just nu boosta immunförsvaret, har förkylningsbaciller i huset. Dricker mycket ingefärste och gjorde jucie på äpple, apelsin, ingefära och morot idag. Kan ju hoppas det hjälper, om inte, så är det gott iallafall :).



1 kommentar:

  1. Önskar att jag hade möjlighet att göra egen juice, ser och låter så gott ut ju!

    SvaraRadera