måndag 18 november 2013

Mysigt dygn

Hemma i lugnet på landet igen efter att fått inandas storstadsluft med mycket trevligt sällskap, hotell, shopping, god mat, fika och dryck. Stockholm är min födelsestad och det är en otroligt vacker stad, kul att besöka, men jag är verkligen en lantis inifrån och ut :)

Gamla Stan är ett måste att besöka när jag är i Stockholm

Tomtelatte, toppad med kardemumma, var min cup of tea!

Blev ett stopp i Uppsala på vägen hem och trevlig samvaro plus lite mera shopping ;) God lunch intogs också! Halloumisallad med dinkel, bönor och valnötter samt en smoothie med ananas och kokos, så gott!

Ikväll är det dags att jobba igen, ska bli kul! Men först kvalitetstid med Bästa sällskapet, har en stor hög med tvätt  och lite annat som skulle behöva göras, men det tar jag imorrn, mys är viktigare idag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar