onsdag 20 november 2013

Dagen

Det var ju fint väder idag, så vi begav oss till stranden, tänkte ta en mysig promenad. Men något jag lärt mig under mitt första år som mamma är att ha ett öppet sinne, saker och ting tenderar att bli annorlunda än vad man tänkt sig. Jag och Skruven blev oense för han vägrade ha vantar på sig, och det var ju kallt ute idag vilket gjorde att han blev skogtokig i vagnen för att han frös. Det blev bara en kort promenad, men vackert var det iallafall..




Åkte hem och åt lunch i stället


Frästa sockerärtor, broccoli, vitlök, bönor, halloumiost och ugnstekt lax till mig, Skruven fick en variant utan ost och bönor. Fick besök sen också, trevligt!


Ska strax börja med middagen, blir lite "rejälare" mat, ska göra långkok, köttgryta med ris.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar