lördag 19 april 2014

Frosseri och Glad Påsk!

Apropå förra inlägget att jag inte mår bra av för mycket snabba kolhydrater, det har blivit mycket av den varan de senaste kvällarna, ha, ha! Haft finbesök av nära och kära, vi har umgåtts och ätit middag, där maten visserligen inte varit så dålig, men sen har det blivit en massa socker på det i form av godis bland annat. Det blir trevlig samvaro ikväll med, och jag hoppas jag kan hålla ätandet på en lagom nivå, mådde verkligen inte bra i morse, illamående och halsbränna till tusen! 

Är jättehärligt väder idag, vi tog en rask lång promenad i förmiddags,  jätteskönt som vanligt för kropp och själ, har inte gått sen i tisdags. Fint påskpynt längs vägen som någon i byn fixat till.


Fick en fin ros av mina föräldrar igår, lika bra att fota, för jag har ingen bra hand med blommor, de brukar inte överleva i min vård ;). 


Ha en fortsätt trevlig påskhelg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar