måndag 30 december 2013

Nyårslöften

Vilket fantastiskt år det har varit på många sätt, men det har samtidigt innehållit en del tråkigheter och sorg. Det positiva överväger dock det negativa! 

Funderar på nyårslöften, vad jag vill uppnå nästa år och kommer fram till att det handlar mycket om kropp och själ:

Ta minst 20 st djupa andetag per dag!


Vara närvarande och fokuserad i nuet så mycket det bara går!

Nästa löfte har att göra med det ovan nämligen att inte kolla facebook 5 miljoner gånger per dag, utan max 5 och även lägga mindre fokus på att tänka ut inlägg till bloggen, som faktiskt bara är en hobby. Det finns betydligt viktigare saker att fokusera på, som familj, vänner, hem och jobb!

Få en bra struktur på vardagen!

Fortsätta styrketräna, yoga och promenera regelbundet!

Samt TRO på mig själv!!!!

Sen om jag får önska någonting, så hoppas att jag och min familj kan resa till underbara Italien nästa år! Nu har vi inte varit där sen 2011, längtar!



Från bröllopsresan i norra Italien 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar