torsdag 5 december 2013

Innan Sven kom..

..snöstormen alltså, gick vi en rask promenad. Promenader är aktiv vila för mig, precis som yogan, tankarna klarnar, stressen reduceras och humöret höjs, är riktigt beroende! Valde en backig väg idag så jag fick flås och träna muskler också, det känns ju lite i benen och rumpan när man går med barnvagnen.


Har bara myst inne resten av dagen och sett snön virvla utanför fönsterna.

Fick faktiskt ett ryck och bakade lite inför kommande födelsedagar. Jag är ju dålig på att läsa recept, ska alltid göra på mitt eget vis och höfta, och det blir sällan bra när man bakar, därför gillar jag inte bakning ;)!


Men idag skärpte jag mig och gjorde Leilas kladdkakemuffins till punkt och pricka. Blev mycket goda, kanske inte så hälsosamma för kroppen, men däremot för själen ;)


Hade givetvis Bästa sällskapet/Hjälpredan med mig i köket.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar