fredag 27 december 2013

Mellandagsyoga


God fortsättning, hoppas att din jul blev som du önskade och att du får fina mellandagar. Jag skippar att trängas på mellandagsrean och kör yoga istället :). Skämt åsido, så skulle jag behöva handla lite nya kläder, jag köper sällan det till mig själv. Har en benägenhet att använda plagg till de faller sönder. Men det får bli efter helgerna när det är lugnare, orkar verkligen inte trängas med barnvagnen och stå i kö.

Bilden ovan är ju tagen för några år sen, när det inte var brist på snö direkt, som det är nu. Det skulle vara trevligt om det kom lite, längtar efter en tur med skidorna. Samtidigt tycker jag att vintern är lite för lång, så på ett vis tycker jag det är skönt att det inte är snö, känns lite som vår eller höst när solen tittar fram. Det är bara att gilla läget som sagt, vädret kan man inte göra nåt åt.


Men kan alltid hoppas att det blir En tur i spåret i vinter i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar