fredag 6 mars 2015

Underbara vårsol!

Kidsen och jag kom till sist ut på gården på förmiddagen efter olika meningsskiljaktigheter, svettningar och djupa andetag i hallen. Så härligt det var ute i solen!



Efter lite förhandling med min käre Lillskruv kom vi även iväg på en liten promenad med vagnen och döm om min förvåning när vi kom hem till gården igen och jag upptäckte att båda Älsklingarna sov gott i vagnen!

-Tjohooo, tänkte jag och hoppade inombords för den oväntade pausen!




Av döma utav hur några av våra fönster ser ut, så borde jag att putsat fönster.(Enda nackdelen med ljuset och vårsolen att sådant syns så väl.. ).

Men det får bli en annan dag, det blev en fika på altanen istället, årets första! Kaffe och nybakad tuttul (Rättviks tunnbröd) som våran snälla granne kom förbi med på förmiddagen. Fantastiskt!



Hann läsa några rader om min kära yoga i tidningen jag fick från mitt Yrkesförbund också. Hoppas kunna starta en yogagrupp om några veckor, skulle vara så kul att få leda igen! Men får se om jag får allt att klaffa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar