tisdag 17 mars 2015

To hell and back!

Jag har varit fram och tillbaka till tandläkaren väääääldigt många gånger på några få dagar på grund av en besvärlig tand. Tandvärk är verkligen tortyr! Har inte fungerat som människa, har gjort idiotiska misstag som följd av värken och varit allmänt off! Fick boka av inplanerat jobb igår, men framför allt har jag varit en kass mamma, usch och fy!

Det förklarar min brist på energi och tålamod i början av förra veckan,  infektionen var på gång redan då. Visst är jag mycket upp och ner i min energinivå,  men inte så mycket ner som jag var då.

Hoppas verkligen att det vänt nu! Att läkningen går åt rätt håll! Håll tummarna för mig!

Har ju varit så fina dagar nu, men jag har ju mest varit som en zombie, vissa stunder har jag dock fått varit fri från värk iallafall och kunnat njuta av lite soliga promenader med familjen och fantastiska solnedgångar på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar