måndag 23 mars 2015

Nya tag!

Ja ny vecka, nya tag! 

Den där satans tanden gjorde ju att jag kom helt ur fas med det mesta, kosten, motionen, yogan, jobb och framför allt; tålamodet! 

Tanden är fortfarande inte bra, men så pass ok att jag känner mig som mig själv igen. Njuter av det och hoppas på att slippa bakslag! 

Förra veckan började med ett helsike, men slutade bra iallafall! Jag och familjen var på semester i fjällen, så skönt att bryta vardagen lite, njuta av fin natur, umgås och åka lite skidor!




Idag blev det en stunds yoga och meditation medans Lillebror sov, så skönt och välbehövligt! Blev en grön drink till mellis efter det, med spenat, juice från mandariner, ingefära och en bit avokado. Fräscht och gott!


Jobbade en stund på kvällskvisten på mottagningen, inga behandlingar idag, men behövde sitta med papper och annat fix. Ska leda yoga senare i veckan och behövde förbereda lite, ska bli riktigt spännande och kul! 

4 kommentarer:

  1. Gu så härligt med snö!! Det har ju inte varit vidare vinter i år, inte här iallafall...

    SvaraRadera
  2. Ja det var härligt att komma till fjällen en sväng! Har varit helt ok med snö här, bara jag som tagit mig dåligt med tid att åka skidor..

    SvaraRadera
  3. Har också druckit en grön smoothiedrink idag. Receptet finns på min blogg om du skulle vara intresserad.

    SvaraRadera