måndag 2 mars 2015

Helgen

Jag hade en bra helg med mina 3 kärlekar, lugnt och skönt. Eller ja, så lugnt det nu blir med en 2-åring och 5 månaders bebis. (Som faktiskt är 5 månader exakt idag, grattis Älskling!). Full fart är det ju, men härligt och mysigt i en salig röra!

Men igår kunde jag faktiskt ta en powernap i soffan, medan resten av familjen bara hängde i soffan och kollade på skidor, vilken lyx!

Mitt livs kärlek gånger 3!
Vi hann med en promenad igår också, blåste som bara den, men det var skönt att komma ut och röra på sig. Tog mig tid för yoga och styrketräning i helgen också, känns bra! Skriver inte om det för att verka duktig, är nöjd att det blir av för min egen skull och vill om något inspirera, våran kropp behöver ju rörelse och avslappning för att må bra. Skönt att jag fått in lite rutin på motionerandet.

Det är sån sjuk skillnad på mitt tålamod när jag tar hand om mig själv och inte, och jag blir mindre stel och få mindre ont i rygg, axlar, nacke!

Hoppas på en bra vecka, att lite saker ska falla på plats, men framför allt att vi håller oss friska!

Trevlig måndag och vecka till dig som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar