lördag 27 december 2014

Äntligen en promenad!!

God fortsättning, hoppas att din julhelg var bra!

Min var bra! Men har inte prioriterat motion alls under julhelgen. Igår hade jag verkligen kunnat tagit mig ut, men svärföräldrarnas soffa var skönare när jag fick en lugn stund utan barnen.

Men idag så kände jag bara att jag behövde komma ut och röra på mig, det såg så härligt ut utanför fönstret också.

Mannen jobbar, så det var bara att klä på kidsen och mig själv och ta rymdskeppet (syskonvagnen) på en tur.

Ha, ha, ja, det är inte så bara, i och för sig, med en underbart envis 2-åring som tog av sig vantarna 17 miljoner gånger och la sig på golvet och inte ville ut! Men jag är ju ännu envisare, fast jag frågade mig själv ett antal gånger om det var värt det, där när vi svettades i hallen!

Men det var det när vi väl kom ut! Härligt med kylan som bet i kinderna, klar luft, sol och få lite energi framför allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar