måndag 14 oktober 2013

Piggare och påminnelser

Mår mycket bättre idag, vi sov riktigt bra i natt. Lite förkylning finns i kroppen, men är inte snorig och har mycket mer energi, inte alls samma matthet idag! Jag körde ett yogapass i morse också, med eldandning, en utrensande och energigivande andning. Blir en lugn promenad sen i den klara höstluften.

Vi var till Mora i lördags på lite ärenden, inhandlade de här tavlorna, tyckte det var fina citat. Bra påminnelse till mig själv att komma ihåg att vara tacksam för livet, det jag har uppnått och allt fint och alla jag har, samt att vara sann mot mig och vara mig själv!



Sen blev det en duschkräm också! Kan (tydligen) inte ha nog med sådana ;). 

                                                
                                              Blir jobb ikväll i "verkstan", härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar