onsdag 2 oktober 2013

En sund inställning till mat och träning

För mig är det ju en livsstil att röra på mig och äta bra mat, året om, jag äter allt, socker och skräpmat, men inte jämt och oftast inte i större mängder. Slår inte på mig själv om jag har ätit osunt och inte rört på mig en dag, ibland blir det så av olika anledningar.  Blir trött på all bantnings- och träningshysteri i media, att allt ska vara så extremt, man ska tokträna, svälta sig själv, fasta och äta bars istället för mat, tror inte att det är hållbart i längden. Alla är vi olika, men jag blir ledsen när allt ska vara så destruktivt. Blev glad i morse när jag ramlade över ett reportage med Paolo Roberto, härligt med en kändis som har en bra syn på träning och mat!



Har varit en fin höstdag i dag, jättehärligt! Tog en långpromenad med en liten fikapaus i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar