tisdag 15 oktober 2013

Livshjulet

Jag har nyligen upptäckt det här med poddar, ja jag är väl säkerligen lite efter som vanligt, ha, ha. Men hur som helst så är det perfekt att lyssna på när jag ex. viker tvätt, lagar mat eller som idag när jag satt på golvet och lekte med Skruven.



 En av poddarna jag gillar är Livshjulet, där olika kändisar får betygsätta sina olika tårtbitar i livet mellan 1-10:

1. Kärlek
2. Familj & Vänner
3. Bostad
4. Jobb & Karriär
5. Ekonomi
6. Hälsa, Kost & Motion
7. Fritid
8. Personlig utveckling

Intressant att höra om andras livshjul och reflektera över sitt eget. Mina tårtbitar går mycket in i varandra, särskilt nu, när jag är mestadels föräldraledig, men även annars eftersom en av mina arbetsplatser är hemma i min bostad, min livsstil är en del av mitt arbete och mitt arbete bidrar till personlig utveckling för mig. Det är intressant att fundera på hur som helst. Hur ser ditt livhjul ut och funderar du kring det? Nöjd? Något du vill förändra?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar