måndag 1 april 2013

Kikar ut från bubblan

Har fått ett litet sug efter att blogga igen, så jag gör ett nytt försök, med samma titel, med inriktning på hälsa. MIN syn på hälsa, jag tror, ingenting behöver vara svart eller vitt för att man ska må bra. Vare sig det handlar om motion, mat, mental träning ovs. Kalla mig tråkig svensk, men jag tror på att vara lagom i mångt och mycket.

Jag har befinner mig i en bubbla just nu, då jag fick barn i december, men jag har börjat kika ut lite i verkligheten igen, ska börja jobba en kväll i veckan på mottagningen här hemma. Det ska bli riktigt kul, det känns som händerna vill massera lite igen! Företaget är ju som min första "bebis", vad som än händer i framtiden. Jag har lärt mig otroligt mycket på de åren jag haft företag, om mig själv framför allt. Men att bli mamma slår allt, det är otroligt fantastiskt och utmanande! Jag njuter av att befinna mig i bebisbubblan, så det här blir en bra mjukstart, att bara kika ut lite :).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar