söndag 7 april 2013

Kan vi inte skärpa oss?

Det pratas en del just om att komma i form till beach 2013, och jag får eksem! Kan vi inte vara snällare mot oss själva? Motionera lagom och äta ok mat, för att kroppen mår bra av det och inte för att se snygg ut på stranden. De flesta av oss ser inte ut som fotomodeller, och det är ok, kan vi inte acceptera oss själva istället? Att vi duger som vi är, med våra skavanker!

Min mage är inte så väldans snygg efter graviditeten, och jag tänkte först om jag skulle skaffa en baddräkt, istället för bikini som jag vanligtvis använder. Men sen tänkte jag om, vad har jag att skämmas för? Ingenting! Det är ju ett minnesmärke av min älskade son!


Bild från beach 2011 i Rättvik

2 kommentarer:

  1. :-) bra tänkt, men jag som inte har något barn att hylla med mina skavanker vem/vad ska jag då hylla ;-)

    SvaraRadera
  2. Dig själv, för du är fin som du är :).

    SvaraRadera