fredag 10 januari 2014

Energi, träningsvärk och tjat

Energi har dröjt sig kvar, fantastiskt! Är fullt medveten om att det är någonting jag påverkar till stor del själv, men ibland är energin lite svår att finna eller att behålla snarare vis.
Är så som person att jag kan slösa energin på fel saker, men jobbar ständigt med att bryta det mönstret.

Hade en fin arbetsdag igår, hade som sagt yogapass för gången på drygt ett år. Oj vilken träningsvärk jag har idag, i armar, rygg och mage. Fast det är lugnt och mycket avslappning så får kroppen även träning! Det var så kul att leda också!! Lite ringrostig var jag, men det kan ju bara bli bättre :-).Får hoppas att det blir regelbundet under våren.


Arbetsdagen avslutades i verkstaden, min kära Relax, vad jag trivs där!  Är lite tjatig jag vet, men det är verkligen ett privilegium  att göra behandlingar (och leda yoga) och en stor bonus är att kunna arbeta i en rogivande atmosfär!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar