tisdag 7 januari 2014

Att ha rätt fokus!


Jag fick hem Friskvårdsmagasinet i brevlådan idag som är utgivet av Axelsons Gymnastiska Institut, vilka jag har gått några av mina utbildningar genom.

 Det står alltid en massa intressant saker i tidningen om friskvård, kropp och själ, som berör och intresserar mig. Fick ett bra citat på en gång jag slog tidningen idag, rubriken ovan.

Behöver verkligen ha rätt fokus just nu, då jag inom några månader ska lämna bebisbubblan på allvar, inte kommer umgås med mitt Bäste sällskap lika mycket, för att jobba mer med företaget. Acceptera förändringen, att den är positiv, vilket jag också tycker på ett sätt, men samtidigt känner separationsångest från min lille kille. Men gillar ju verkligen att arbeta också, kommer givetvis inte kunna göra det på samma sätt som innan jag blev mamma. Måste se möjligheter, istället för hinder, allt blir bra tillslut! Ha fokus på de kloka tankarna jag tänker och skruva ner de dåliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar