fredag 20 september 2013

Ut ur dimman


Den här veckan har bjudit på både sorg och glädje, det med höstmörkret har tagit på min energinivå. Har fyllt på lite med min dagliga "meditation", vår raska promenad och förmiddagskaffet som intogs i en extra stor kopp idag ;). Det var otroligt trolsk med höstdimman på promenaden, men klar härlig luft! Känns lite symboliskt att solen tittat fram nu, nu som jag fått lite energi igen. Men det är samtidigt helt ok att känna sig lite off.

Känner bland annat sorg över att en ung människa har förlorat kampen mot cancern igen, någon som jag inte kände, men som berörde mig och många andra med sina ord och texter. Modiga, kloka och fina Kristian Gidlund!


Han och andra mer bekanta som dött alldeles för tidigt påminner mig om hur skört livet är och fort det kan förändras. Att det gäller att ta vara på livet, stanna upp och njuta av både de stora och små sakerna.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar