måndag 2 september 2013

Tröttmössa

Kan oftast inte skylla på min son längre, när jag sover dåligt. Nuförtiden är det jag själv som orsakar att jag inte kan sova. Ibland snurrar det bara i huvudet och jag ligger och snurrar som en propeller i sängen. I natt har varit en sån natt, så himla onödigt, för jag kommer ju aldrig fram till bra saker heller...;). Plus att jag får en väldigt ful frisyr av allt snurrande ;). Till slut kom jag på det här med långa djupa andetag, att det faktiskt är bra grejer att utöva när man känner sig lite uppjagad, ;), så då somnade jag om till slut.

Kaffet smakade extra gott idag, börjar bli människa igen nu, skönt!


Blir ganska fullt upp idag, Jag och Skruven får finbesök först, sen ska vi åka och träffa mammagruppen och sen blir det lite kvällsjobb för mig. Blir en fin dag, hoppas du får detsamma!


1 kommentar:

  1. hej linda,du ska veta att jag alltid får höra att du kan då somna när som helst!o vet du va jag djupandas med magen o vips så sover jag helt enkelt......ha en skön dag,kram

    SvaraRadera