måndag 9 september 2013

En dag för kropp och själ

Jag har fastnat mycket den senaste tiden, i grubblerier, pessimism och tagit på mig en STOR offerkofta. Det är lätt hänt, det går på automatiskt, för det är sån jag var under en lång tid. Men i samband med att jag började plugga igen för ett antal år sen, så fick jag upp ögonen för personlig utveckling och försökt jobba bort det där. Ibland får jag återfall helt enkelt. Men i morse bestämde jag mig för detta skulle bli en bra dag, att jag skulle ta hand och kropp och själ idag, vara i nuet!

Blev "Moreaus med mera" till mitt förmiddagskaffe och Lillskruvens gröt.

 Sen begav vi oss till stranden, jag och Bäste sällskapet.




Gick en promenad och Bäste sällskapet somnade, så jag fick en liten stund för mig själv och bara var, njöt av solen, miljön och den här smoothien som jag tydligen missat att den fanns. Riktigt god!
Sen har vi hängt i trädgården, myst, övningsgått, lekt och jag har kört lite styrketräning, så himla skönt! Blir kvällsjobb om ett tag, kul, ser jag framemot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar