tisdag 17 september 2013

Inspirerad !!

Fastnade framför nyhetsmorgon imorse. En av mina favoritförfattare Kajsa Ingemarsson var med och pratade om sin bok "Den magiska gnistan-vägen till ett kreativt liv". Hon hade mycket intressanta och spännande tankar om att bland annat ta sig tid att följa sin inre röst och leva det liv man vill leva, att det är möjligt! Mycket intressant och inspirerande! Det är så mycket i mitt liv som jag är så tacksam för att jag har, min familj, vännerna, hälsan! Det allra viktigaste <3!

Funderar dock en del på framtiden för företaget. Jag hoppas kunna jobba i rätt riktning med företaget efter föräldraledigheten, så att det blir bra för oss alla i familjen. Att ha rätt fokus, tro på mig själv och inte snegla på andra och känna avundsjuka. Det är främst jag som sätter hinder för mig själv, det är jag övertygad om!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar