onsdag 14 augusti 2013

Lite höstlikt

Det känns som sommaren börjar gå mot höst nu, känns lite vemodigt, fast jag gillar hösten också. Har haft en otroligt skön sommar med min lille kille, varje dag med honom är en gåva!

Dock så funderar jag en del på min jobbframtid. Jag hoppas att kunna få en bra balans (så klart ;)), mellan jobb och fritid sen, tiden med familjen är så viktig! Men jag gillar att jobba också, men inte för mycket ;). Inget arbetsår de år som jag har haft företag har varit det andra likt, jag har prövat mig fram och försökt hitta rätt riktning. Det blir lite som att börja om sen när föräldraledigheten tar slut. Men tiden med Lillskruven har varit otroligt viktigt, det är den fortfarande. Tanken är att jag ska jobba några timmar till i höst, men fortfarande vara föräldraledig största delen av tiden, njuta av min lilla älskling.  Läste ett bra och klokt inlägg på Underbara Claras blogg om just balans i tillvaron.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar