måndag 12 augusti 2013

Borta jättebra, men hemma bäst!

Jag lyckades kurera mig, så vi åkte iväg på en liten roadtrip förra veckan och hälsade på nära och kära. Har varit jättemysigt! Var bland annat på en av de finaste platser jag vet, vid sjön Sommen i Östergötland. Så vackert, eller hur?


Det gick bra att resa med Lillskruven, har inte åkt så långt med honom innan, så det var kul att det funkade! Nästa gång kanske vi vågar oss på en utlandsresa. Förutom att jag alltid längtar till Norge, ligger Italien högt upp på listan också! Men det har som sagt varit jättemysigt att vara hemma i Sverige denna gång, och träffa släkt och vänner!
Från fantastiska Gardasjön 2011
Det blev ju en del bilåkande förra veckan, och inte mycket motion, så min rygg har inte mått bra idag alls! Tränade lite styrka, känns mycket bättre nu. Jag är ett levande exempel på att våran kropp är gjord för rörelse. Stelnar ihop och känner mig ihoptryckt så fort jag inte rör mig.
Nu ska jag dock krypa upp i soffan ;) och fortsätta läsa boken jag blev tipsad om, har skrattat högt flera gånger, helt underbar! Och dricka teet som inhandlades i Gränna förra veckan, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar