måndag 1 juli 2013

Till dig som rusar genom livet

Ta dig tid att lyssna på det här sommarpratet. Så himla gripande program, Kristian är så modig! Det sätter igång en del tankar hos mig, om livet och det stressiga samhället vi lever idag. Jag försöker leva som jag lär, ta mig tid att stanna upp och njuta, och göra det som är viktigt för mig. Men jag är inte bättre än nån annan. Jag brusar ofta upp och oroar mig i onödan till exempel. Försöker bara göra mitt bästa, ibland lyckas jag bra, ibland mindre bra.

Jag är inte en person som går igång på materiella ting, jag älskar dock mitt hus och trivs bra här, men det viktigaste i det, är innehållet, min familj! Sitter här och väntar på en hantverkare som kanske inte kommer idag heller, lite irriterande, men samtidigt, så är det bara materiella saker. Jag och min familj är friska just nu, det är det som är viktigaste!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar