fredag 12 juni 2015

Lugnet före stormen..kanske..

Jag sitter i soffan med kaffe och frukt och samlar lite kraft.

Jag och barnen hade en jättetrevlig lunchdejt idag nere på "stan" med lekparkshäng efteråt. Är oftast bekväm av mig och brukar inte ge mig iväg nånstans innan Storebror har sovit middag, för humöret blir ofta bättre då. Ibland behöver jag dock utmana mig lite och komma ur bekvämlighetszonen som jag lätt hamnar i.

Det kan ju bli spännande om en stund, kan lätt bli grinigt när tiderna blir fel. Men just nu är det lugnt, njuter av det och att det var en trevlig lunch!

Å vilket härligt väder det är idag och faktiskt varit tidigare i veckan, nu börjar det bli lite sommarkänsla, äntligen! Det har blivit en del promenader i solen, fika och häng ute trädgården den här veckan. Fantastiskt!





Det bästa med att bo på landet; att ha natur och djur runt husknuten. Så skönt som sagt med soliga promenader denna vecka!

Önskar dig en trevlig helg!


1 kommentar: