måndag 24 mars 2014

På benen igen

Kureringen hjälpte inte i fredags, blev riktigt förkyld, var nog över ett år sen det var så illa, det var nästan "mancold"-varning på mig, kände mig riktigt ynklig och såg ut som Rudolf med röda mulen på lördagseftermiddan och hela dagen igår. Men idag när jag vaknade så hade jag visserligen ingen röst, men kände att energin återvänt, och det gjorde rösten också efter en stund och jag börjar se ut som Linda igen ;). 

Var ju så härligt vårväder idag också! Tog en lugn promenad på förmiddagen, underbart att få lite sol, värme och ha ork att röra sig efter soff-och sängläge i några dagar! 



Sen var det dags för förskolan för Lillskruven och jobb i Relaxen för mig och sen ikväll fick vi fint middagssällskap, vardagen när den är som allra bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar