fredag 14 mars 2014

Bara att släppa kontrollbehovet!

Jag har försökt att få lite struktur på vardagen de sista veckorna, hur jag ska lägga upp mitt arbete och när  Lillpajsaren ska vara på förskolan. Men det blir sällan som man tänkt sig, jag vet på ett ungefär, men det är en del saker som jag inte kan styra över, som jag hoppas ska falla på plats. Nu jobbar jag på att släppa det så länge, istället för att känna mig stressad och frustrerad. Det kommer bli bra till slut!

Jobbade kväll i Relaxen igår, var en helt fantastisk solnedgång utanför fönstret, eller hur?


Klockan blev rätt mycket igår innan jag städat och plockat undan. Men känner mig ändå riktigt energifylld idag, det är då jag känner sån tacksamhet att jag har min verksamhet, att jag får sådan positiv energi av de jag möter och det jag gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar