torsdag 30 januari 2014

Idag fick det vara slut på ursäkter!


Har inte varit ute och gått på hela veckan, vi har haft en del för oss, men det har ändå funnits tid för en promenad.

Även om jag längtar ut i skidspåret och vintern är otroligt vacker, så är jag inte så stort fan av den! Särskilt inte när det snöar och blåser som det gjort denna vecka, har inte haft lust att bege mig ut! Men behöver ju det för att må bra i kropp och själ, hade ingen som helst energi i morse. Så jag klädde på mig och Lillhjärtat, släpade mig ut, svor en del för det var trögt att dra barnvagnen på sina ställen där det var oplogat och det snöade lika mycket som på bilden, plus lite blåst på det. Det kändes dock väldigt skönt med luft och var inte alls lika trött när vi kom hem igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar