onsdag 22 april 2015

Fina dagar

Det har varit en bra start på veckan, känner stor tacksamhet för det! Jag har haft bra med energi, trots ganska dålig nattsömn. Vi har varit friska. Har varit ute mycket i solen, lekt, promenerat, ätit lunch och fikat.

Måndagens lunch, "diverse" sallad: pasta, skinka, spenat, fetaost, gurka och favoriten just nu; sojabönor! 
Så goda!
Har kunnat träna styrketräna och yogat lite, jätteskönt!

Fick en liten paus i måndags och kunde ta mig tid att läsa yogatidningen jag köpte för ganska många veckors sen. Mycket inspirerande och fin läsning, blev rörd av vissa reportage. Är så glad för att yogan finns i mitt liv, att den hjälper mig att lyssna inåt och ger lugn! 


Och nej, jag är verkligen inte harmonisk och tacksam människa/fru/mamma hela tiden, men försöker verkligen njuta av de stunder jag är det! Det är en träning som allt annat, den inre träningen, i alla fall för mig, att tänka positivt och inte oroa mig i onödan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar