tisdag 14 april 2015

Alldeles, alldeles underbart!

I natt fick alla i huset bättre sömn och just nu känns bacillerna under kontroll. Det gör att alla inblandade är piggare, njuter av det just nu, det har varit en del bakslag under senaste veckan. Sömnbristen gör ju allt mycket jobbigare så klart, men oron är ändå värst när barnen inte mår bra! Men som sagt, nu är det ok, får som sagt njuta av det!

Båda kidsen tog sin förmiddagslur samtidigt, så jag fick möjlighet att hoppa in i duschen en snabbis, kamma mig och hoppa ur makens t-shirt (nej, vi har verkligen inte samma storlek) som jag lufsat omkring i hela förmiddagen. Ser verkligen framemot efter min inbokade frisörtid nu, att få lite ompysslad och fräscha till mig en aning!

Passade på även på att yoga under killarnas sovstund, underbart att få ner andningen djupt i magen och känna lugnet sprida sig i kroppen! Fantastiskt!

Nu känner jag mig redo för en eftermiddag med mina boys, som säkerligen kommer vara kaosartad, jobbig, fantastisk och alldeles, alldeles underbar, som vanligt :).

Ikväll blir det några timmars jobb också, kul!



Finaste Lillebror <3!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar