onsdag 7 maj 2014

Ruggigt väder och tunga ben.

Lufsar bara omkring i långkalsonger, raggsockor och eldar i kaminen idag.


Håller på att funderar om vi ska trotsa det dåliga vädret med en promenad sen, känns inte så lockande i regnandet/snöandet/kylan och blåsten. Städningen och tvätt känns till och med mer lockande ha, ha! Men känner mig rätt seg idag, så skulle noga behöva gå lite, få igång kroppen. Får se vad jag bestämmer mig för.

Måste föressten tipsa om en bra gel som jag använder när jag masserar ben och fötter om kunden känner sig tung i dem.


Calming Gel  från Maria Åkerberg/Dermanord,( märket jag i huvudsak arbetar med i mina behandlingar.) Gelen är svalkande och lindrar verkligen varma och tunga fötter och underben, har provat den själv. Kanonbra och ekologisk så klart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar