onsdag 10 juli 2013

Tacksamhet

 
Förr så förstod jag inte det här med tacksamhet, jag hade jättesvårt att vara tacksam över saker. Nu tror jag på riktigt att det är vägen till lycka, det finns alltid något att vara tacksam och glad över. 

I min vardag just nu är jag tacksam över att få spendera mina dagar med den här killen. Visst blir jag lite less ibland, men får jag bara komma bort några timmar emellanåt, så är det lugnt.




Det är mycket i samhället som är tokigt idag, men tycker att Sverige är fantastiskt på det viset att jag kan vara föräldraledig så pass länge! Vad är du tacksam över?

1 kommentar:

  1. Hej Linda!

    Jag tycker det är beundransvärt att du ser vad du har. Inte alla gör det och jag är otroligt dålig på att tänka större, jag fokuserar lätt på problem och irritations moment istället för att se större. Men jag är otroligt tacksam över mina underbara barn och min snälle ordentlige make som alltid stöttar mej. Jag är tacksam över att ha en familj! Jag är rädd om dom och jag tar dom inte för givna!
    Jag blir lätt avundsjuk och jämför mej med andra men det måste bli ett slut på det. Det finns så mycket viktigare saker i livet.
    Kram!

    SvaraRadera