torsdag 27 juni 2013

Påminnelser till mig själv

Jag laddade ju ner en app för ett tag sen, mindfulnessappen. Har inte lagt så mycket energi och tid på den, ska jag erkänna. Men för några dagar sen så gick jag in och kikade lite på den. Man kan ställa in små notiser till sig själv, bra påminnelser som "Hur känns det i axlarna just nu"?, "Tar du vara på detta ögonblicket"? och den jag har inställt varje kväll "Jag är inte som alla andra, jag är mig själv och det är ok". Med det menar jag inte att jag är bättre än någon annan, absolut inte. Alla får vara som de är, bara jag får vara som jag är. Jag har alltför många gånger i livet försökt att vara nån jag inte är. Det är när jag är sann mot mig själv, som jag gillar mig själv!  Tycker det är citatet nedan är så bra också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar