söndag 13 oktober 2013

Hängig

 Hösten har varit helt fantastiskt på många sätt och vis, bara vädret i sig, men mycket annat också!! Men det har varit en j-kla skithöst på andra sätt. Har känt mig riktigt trött i helgen, tror saker och ting börjat komma ikapp, samtidigt som jag känner mig snorig och har lite ont i halsen. Vi hade en riktig slapparförmiddag idag hela familjen, trots det underbara vädret utanför fönstret.


Tog mig iallafall ut till slut, tänkte att jag skulle ta en lång och rask promenad och få lite energi, men det blev en långsam och kort istället. Kände mig bara matt och det tryckte i bröstet, när jag försökte öka tempot. Bara att lyssna på kroppen och ta det lugnt. Fick iallafall lite luft och sol på nosen.



Jag och Skruven hängde en liten stund på altanen sen och käkade mellis, han gröt och jag mixade ihop en "friskus" smoothie. Hade i tranbär, hallon, lingon, banan, ingefära, lite honung och vatten.



Hoppas på nya tag nästa vecka! Helgen har trots allt varit mysigt, hoppas att du haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar